Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

PC VS Console



Συχνή και μεγάλη contra στους gamers τι είναι καλύτερο και γιατί?
πολύ αναζητήσαμε να βρούμε διαφορές θετικά και αρνητικά άλλοι απλά έμειναν κολλημένη σε άποψη που άκουσαν κάπου, τι ισχύει τελικά?
 Ο καθένας έχει το δικαίωμα να διατύπωση την άποψη του, σήμερα και μετά από καιρό που έχω αφήσει το blog μου στην τύχη του αποφάσισα να διατυπώσω την δίκια μου και να την δικαιολογήσω

Γραφικά!


σίγουρα ένα game δεν το κάνουν τα καλά γραφικά αλλά παίζουν μεγάλο ρόλο
τα γραφικά λοιπόν είναι ένα θέμα που τα pc κερδίζουν πανηγυρικά





Gameplay

δεύτερο θέμα και πολύ σημαντικό είναι το gameplay κάποιοι θα πουν πως είναι καλύτερα με χειριστήριο και κάποιοι καλύτερα με ποντίκι άλλοι πάλι θα πουν πως είναι αναλόγως
 το game και είναι σωστή.
τι παίζει λοιπόν στο θέμα χειριστήριο





PC

Πληκτρολόγια

Ποντίκια

Τιμονιέρες

Gamepads




όπως βλέπουμε στα παραπάνω link το pc δεν υστερεί σε tpt με σχέση τις κονσόλας μπορεί να έχει gamepads ποντίκι joysticks πληκτρολόγιο τιμονιέρες
αντίθετα η consoles δεν υποστηρίζουν ποντίκι και πληκτρολόγιο που είναι απαραίτητο σε κάποια games





Σαλόνι

η σαλοναρα μου η τηλεορασαρα μου και η καναπεδαρα μου δεν την αλλάζω με tpt λένε κάποιοι
αντίστοιχα έχω την γραφειάρα μου με την καρεκλαρα μου αλλα επίσης τι μου καθιστά αδύνατο να έχω το desktop στην στο σαλόνι μου
η την τηλεόραση μου στο γραφείο μου η ούτε καν τηλεόραση απλά την οθοναρα του pc καθώς μπορώ να έχω ότι σειρά ταινία θέλω στο pc ακόμα και να δω μέσω internet live κανάλι που έχουν ήδη online το προγράμματους


χρήματα

το πιο σημαντικό ειδικά στην εποχή που ζούμε χρήματα (άσχετα αν την ώρα που κλαις για τα χρήματα έχεις στα χερια σου το iphone τον 800e )
το κόστος με πρώτη ματια τείνει στην κονσόλα ισχύ όμως
αν ξεκινήσουμε από το 0 δεν έχουμε pc και δεν έχουμε και κονσόλα



PC

PS4

Xbox One


συν ότι το pc θα χρειαστεί περιφερειακά οθόνη πληκτρολόγιο ποντίκι
ξεπερνά σε τιμή την κονσόλα
αλλα και η conosla θέλει τηλεόραση
και όχι δεν έχει κάθε σπίτι τελεόραση με την ίδια λογική κάθε pc μπορεί να συνδεθεί σε τηλεόραση οποτε ένα και τα αυτό
πάνω κάτω κυμαινόμαστε σε ίδιες τιμές για ένα απλό gaming pc και μια κονσόλα και μιλάμε για ανάλυσης παιχνιδιών ίδιας ποιότητας

τι τιμές παίζουν σε παιχνίδια και καταπόσο μπορώ να παίξω όλα τα games
σε μια κονσόλα έχω περιορισμό παιχνιδιών δεν βγαίνουν όλα τα παιχνίδια για κονσόλες ειδικά τα f2p η παλιά games η games που είναι μονο για pc η games που είναι μονο για κάποια αλλη κονσόλα η για προϊστορικές έκδοσις
στο pc διαθέτω μια πλούσια γκάμα δωρεάν emulators για
(xbox - ps - gameboy - mame ktlp )

Παιχνίδια PC

BF4

Παιχνίδια Playstation 3

BF4

Παιχνίδια Playstation 4

BF4

Παιχνίδια XBOX 360

BF4

στο να αγοράσεις games στο pc είναι ότι πιο οικονομικό και αν ψάχνεις και σελίδες με bundle προσφορες θα είναι τεραστια η διαφορα με max 70e έχω στο pc μου 80+ games

όταν ψώνισα budle τον 5$ το οποιο μου έδινε
BF3 Mirror's edge dead space 3 dead space metal of honorn sims3 me 3 expasion crysis 2 maximun edition

Με το online multiplayer στο PS4 να χρειάζεται συνδρομή PS Plus ???Τα free-to-play στο Xbox 360 (και λογικά στο Xbox One) χρειάζονται Xbox Live Gold ???

Τι?
What?
Che cosa?
¿Qué?
Quoi?
O quê?
Что?
Що?
Ce?
Co?
Какво?
什么?
무엇인가?
Kio?


  "η consoles είναι καθαρά για games εκεί παίζουν η αληθινή gamers"

όχι η κονσόλα είναι ένα πετσοκομμένο pc για να μπορεί να παίζει ισα ισα τα games για αυτούς που θέλουν κάτι έτοιμο στο χέρι χωρίς περαιτέρω ψάξιμο και χωρίς ενδιαφέρον για την κάθε πτυχή ενός game
αν θες να βιώσεις το game θα πάρεις ένα pc αν θες απλός να περάσεις την ώρα σου θα έχεις κονσόλα


Update:









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου