Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

America’s Army






Αναμφίβολα ο πιο ανεπτυγμένος στρατός του πλανήτη τόσο σε τεχνολογία όσο και σε υλικό ειναι αυτός των ΗΠΑ.
Έτσι, όταν ο ίδιος ο στρατός των ΗΠΑ δημιουργεί ένα παιχνιδι, τ’ οποίο ειναι προσομοίωση μάχης/πολέμου, τότε σίγουρα θα ειναι ενδιαφέρον.
To παιχνιδι αυτό κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2002 και σαν σκοπό είχε την προσέλκυση ανθρώπων να καταταγούν στον στρατό (στις ΗΠΑ ειναι επαγγελματίες στρατεύσιμοι) μα και αξιολόγησης αυτών.
Με τα ρεαλιστικά σενάρια και λεπτομερείς που έχει σας βάζει στην θέση ενός στρατιώτη σε πραγματικές συνθήκες μάχης.
Φυσικά ειναι διάχυτη η συνηθισμένη Αμερικανιά, περί πίστης σε Σύνταγμα, τιμή, καθήκον και ακεραιότητα), μα ασχέτως αυτού, ειναι πράγματι ένα πολύ ενδιαφέρον παιχνιδι.
Σαν στόχος ειναι η μονάδα που ανήκετε να αποκτήσει το Green Beret status, με τη συμπλήρωση ατομικών και συλλογικών εκπαιδευτικών αποστολών που προέρχονται από το Special Forces.
Θα περάσετε ολόκληρη την εκπαίδευση με όπλα, πυρομαχικά, εμπόδια, πτώσεις με αλεξίπτωτο, κλπ.
Οι αναβαθμίσεις του ειναι καίριες και φυσικά δεν έχει μείνει στάσιμο στην πρώτη του έκδοση, καθώς από τότε έχει πολλές βελτιώσεις και προσθήκες.



Γραφικά
Στο θέμα των γραφικών βλέπουμε μια πολύ καλή δουλειά από τους developers με την χρήση της Unreal Engine 2.5 (και στο μέλλον της 3), αν και θα χρειαστεί ένα σχετικά γερό σύστημα προκειμένου να εκμεταλλευτείτε την physics engine στο έπακρο. Αρκεί να σας πούμε πως το να βλέπετε (κυρίως στις νυχτερινές πίστες) τις σφαίρες να πετάνε δίπλα σου είναι κάτι το…μαγευτικό. Tα όπλα είναι πολύ καλά σχεδιασμένα, τα περισσότερα χρησιμοποιούν τρισδιάστατο σκόπευτρο, ενώ τα γραφικά των χειροβομβίδων και των καπνογόνων ίσως να χρειάζονται πολύ μικρή βελτίωση. Οι πίστες απ’ την άλλη είναι μαγευτικές και ειδικά όσες είναι σχεδιασμένες για special forces (π.χ. SFoasis, SFvillage) θα σας αφήσουν άφωνους.




Ήχος
Σημαντικό ρόλο σε ένα tactical FPS παίζουν αφενός η καλή ποιότητα ήχου και αφετέρου η καλή ακουστική, χαρακτηριστικά που δεν λείπουν από το America’s Army. Όλοι οι ήχοι είναι ηχογραφημένοι από αληθινά όπλα και εξοπλισμό, ενώ ακόμα και με ένα ταπεινό set ηχείων μπορείτε να αντιλαμβάνεστε με ακρίβεια το σημείο απ’ το οποίο ακούγεται το οτιδήποτε.

Gameplay
Πριν ξεκινήσετε το multiplayer, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα account στη σελίδα του παιχνιδιού και έπειτα να περάσετε από «εκπαίδευση». Η εκπαίδευση αυτή περιλαμβάνει μερικές εκπαιδευτικές πίστες, όπως για παράδειγμα πεδίο βολής, ασκήσεις εξοικείωσης με τα όπλα που θα χρησιμοποιήσετε, shooting range κλπ, ώστε να μπορείτε να πάρετε μέρος στο multiplayer. Επιπλέον, υπάρχει «ειδικότητες», όπως medic, sniper ή special forces, οι οποίες χρειάζονται ξεχωριστή εκπαίδευση κάτι που μπορεί αρχικά να φανεί κουραστικό, αλλά συμβάλλει κυρίως στην βελτίωση σας. Η διάρκεια εκμάθησης για τους αρχάριους παίκτες υπολογίζεται σε δύο με τέσσερις ώρες.

Μέσα στο παιχνίδι υπάρχουν ορισμένες classes (κατηγορίες) στρατιωτών τις οποίες μπορείτε να επιλέξετε, όπως rifleman (m16/m4), automatic gunner (m249), sniper (s24/m82), grenadier (m203), medic (/m4) και special forces (m4 SOPMOD). Σύντομα θα δούμε περισσότερους ρόλους ειδικών δυνάμεων όπως Weapons Specialist (18B), Intelligence (18F), Engineer (18C), Communications (18E) και Combat Medic (18D), όλες με την κατάλληλη εκπαίδευση.

Οι εντολές που έχετε στη διάθεσή σας, πέραν των κλασσικών WASD για την κίνησή σας, μοιράζονται σχεδόν όλα τα πλήκτρα του πληκτρολογίου και είναι σχετικά εύκολες στην χρήση κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, ενώ βεβαίως υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής τους. Η πιο σημαντική από αυτές είναι το «Report In», εντολή η οποία αυτομάτως στέλνει μήνυμα στο chat των συμπαιχτών σας και τους ενημερώνει για το σημείο στο οποίο βρίσκεστε εκείνη τη στιγμή (με αυτό τον τρόπο θα γλιτώσετε ένα σωρό team kills!)

Τα όπλα του παιχνιδιού, με μερικές εξαιρέσεις, είναι 1:1 αντίγραφα των πραγματικών και η σωστή χρήση τους παίζει μεγάλο ρόλο. Δεν είναι λίγες οι φορές που θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε τα σκόπευτρα ή και τη διόπτρα του όπλου προκειμένου να μπορέσετε να εξουδετερώσετε με επιτυχία έναν αντίπαλο, ακόμα και σε μικρή απόσταση.

Αν τυχόν κάποιος παίκτης χτυπηθεί, αναλόγως με το που και πως χτυπήθηκε, δεν είναι απαραίτητο ότι θα εξουδετερωθεί αμέσως. Μπορεί απλά να αρχίσει να αιμορραγεί και αν δεν δεχθεί βοήθεια μπορεί να πέσει νεκρός (έχουμε δει το Player has bled out άπειρες φορές). Κάπου εκεί αναλαμβάνει δράση ο medic. Ανάλογα με τον αριθμό παικτών, κάθε ομάδα μπορεί να έχει 2-4 medics οι οποίοι μπορούν να σταματούν την αιμορραγία των παικτών, διατηρώντας τους έτσι στη ζωή, με μειωμένη απόδοσή του τραυματία στη μάχη.



Βαθμός Δυσκολίας
Από τη στιγμή που πρόκειται για tactical fps μην περιμένετε να μπείτε στο παιχνίδι με τα χίλια και να «σπέρνετε». Αρχικά θα βρεθείτε αντιμέτωποι με έμπειρους παίκτες και ίσως χρειαστεί κάποιο διάστημα 5-10 ωρών συνολικού παιχνιδιού μέχρι να συνηθίσετε στη νοοτροπία του και να μπορείτε να αντεπεξέλθετε στη δυσκολία του ανθρώπινου αντιπάλου. Σε γενικές γραμμές το America’s Army σχεδιάζεται έτσι ώστε να προωθεί το ομαδικό παιχνίδι, οπότε θα ήταν ιδανικό για εσάς αν μετά από την πρώτη του γνωριμία σας με το ΑΑ, αναζητήσετε να ενταχθείτε σε κάποια clan

Multiplayer
Στο multiplayer του America’s Army συναντάμε μια ιδιοτροπία, αλλά αν αναλογιστούμε ότι το παιχνίδι σχεδιάζεται και φτιάχνεται από τον Αμερικάνικο στρατό, κάτι τέτοιο θα ήταν αναμενόμενο. Ασχέτως με την ομάδα στην οποία παίζετε, οι συμπαίκτες σας θα φαίνονται σε εσάς πάντοτε ως αμερικανοί στρατιώτες και οι αντίπαλοί σας ως… κουκουλοφόροι!


Όπως και στα περισσότερα multiplayer FPS, οι παίχτες χωρίζονται σε δυο ομάδες, συνήθως assault και defense και εκτελούν, ανάλογα με το χάρτη, αποστολές οι οποίες εκμεταλλεύονται πλήρως τις δυνατότητες του στρατού και των ειδικών δυνάμεων, όπως αναγνώριση, προστασία και αναχαίτιση, αναζήτηση και διάσωση κλπ. Μία από αυτές μάλιστα (SFCSAR) έχει εμπνευστεί από τα γεγονότα του 1996 στην Σομαλία μετά την πτώση δύο Αμερικανικών ελικοπτέρων.

To America’s Army περιλαμβάνει πλήρη γκάμα όπλων και εξοπλισμού τα οποία χρησιμοποιεί ήδη ο στρατός. Σε αυτά ανοίκουν τα m16a2, m4a1, m4 με rail system (SOPMOD - για την προσθήκη οπτικών συστημάτων, φακών, δίποδων, οβιδοβόλων κλπ), ΑΤ4 (αντιαρματικό), SPR (μια έκδοση του m16 για ακροβολιστές), καθώς και εξοπλισμός που θα δούμε σε επερχόμενες εκδόσεις του παιχνιδιού όπως για παράδειγμα η νάρκη PDM και το talon, ένα robot απομακρυσμένης εξουδετέρωσης εκρηκτικών. Κυριότερο στοιχείο είναι η προσθήκη του Stryker, ενός οχήματος μεταφοράς προσωπικού, το οποίο στις επόμενες εκδόσεις θα είναι πλήρως λειτουργικό για τους παίκτες, νέων όπλων, καθώς και οχημάτων HMMWV (το γνωστό σε όλους μας hummer





Απαιτήσεις συστήματος

    Minimum:
    • Supported OS: Microsoft® Windows® XP SP2/Vista
    • Processor: 3.0 GHz Single Core
    • Memory: 1 GB RAM
    • Graphics: Direct X 9.0c compliant, Shader 3.0 enabled video card with 256MB RAM (NVIDIA 6600 or better/ATI X1300 or better)
    • DirectX Version: DirectX 9.0c
    • Sound: Direct X 9.0c compliant sound card
    • Hard Drive: 5 GB of Available Hard Disk Space
    • Input: Keyboard and mouse
    • Multiplayer: Broadband Internet connection
    Recommended:
    • Supported OS: Microsoft® Windows® XP SP2/Vista
    • Processor: 2.4 GHz Dual Core
    • Memory: 2 GB RAM
    • Graphics: Direct X 9.0c compliant, Shader 3.0 enabled video card with 512MB RAM (NVIDIA 7950 or better/ATI X1950 or better)
    • DirectX Version: DirectX 9.0c
    • Sound: Creative EAX 4.0 compliant sound card (Audigy 2, X-Fi series)
    • Hard Drive: 5 GB of Available Hard Disk Space
    • Input: Keyboard and mouse
    • Multiplayer: Broadband Internet connection









1 σχόλιο:

  1. ROBLOX is powered by an ever growing player base of more than 300,000 creator players who provide an infinite variety of highly immersive experiences.

    These experiences range from 3D multiplayer games and competitions, to interactive adventures where players can take on new identities to imagine what it's like to be a dinosaur, a miner working a mine or an astronaut on a space exploration.

    ΑπάντησηΔιαγραφή